239256

به مناسبت پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی صورت می‌گیرد؛

تیم ملی فوتبال ایران میهمان گهرزمین در کربلای‌‌معلی

دنیای معدن: شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به مناسبت پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی؛ میزبان بازیکنان غیور و افتخارآفرین در کربلای‌‌معلی خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط‌‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین؛ به مناسبت پیروزی غرورآفرینان تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم فوتبال ولز در جام‌جهانی؛ مدیرعامل گهرزمین به منظور قدردانی از زحمات این ورزشکاران افتخارآفرین از میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران در کربلای‌معلی خبر داد.

شرکت سنگ‌آهن گهرزمین علاوه بر فعالیت در زمینه استخراج و تولید فرآورده‌های سنگ‌آهن؛ طی سال‌های اخیر در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده و این روزها حوزه فعالیت‌های اجتماعی گهرزمین در این عرصه تنوع و غنای بیشتری یافته است. «حمایت از ورزش و ورزشکاران در اکثر رشته‌های ورزشی»، «برگزاری مسابقات کتابخوانی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح مطالعه جوانان‌ونوجوانان»، «حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف» و غیره از دیگر اقدامات حائزاهمیت شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی است و اخیرا به مناسبت پیروزی افتخارآفرین تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام‌جهانی و در برابر تیم ولز؛ از اهداء سفر به کربلای معلی به نقش‌آفرینان این پیروزی شکوهمند خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید