239158

تجلی میزبان ” ومعادن ” و ” کگل “

دنیای معدن: در روز شنبه مورخ 1401.08.28 شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات میزبان ، مدیرعامل سهامداران عمده خود بود.

به گزارش دنیای معدن، جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت معادن متنوع در اختیار و پروژه های سرمایه گذاری شده توسط شرکت تجلی، با حضور مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات جناب آقای دکتر سعدمحمدی و شرکت معدنی صنعتی گل گهر جناب آقای مهندس عتیقی در مجتمع تجلی برگزار شد.

درابتدا مرتضی علی اکبری ضمن خیرمقدم به حضور دکتر سعدمحمدی و مهندس عتیقی و هیات همراه از کلیه حمایت ها در تصمیم گیری و پشتیبانی همه جانبه از ایشان تشکر و قدردانی کرد.

این جلسه با محوریت بررسی میزان پیشرفت پروژه ها و موانع موجود در امر اجراء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نکته حائز اهمیت در این جلسه تاکید آقایان به حضور شرکت تجلی در معادن لیتیوم بود و این اقدام شرکت تجلی مورد استقبال سهامداران عمده قرار گرفت.

در همین راستا سعد محمدی به تبین نقشه راه و استراتژی سرمایه گذاری در پروژه ها تاکید نمود و با توجه به ظرفیت شرکت تجلی در ارتباط با حضور در پروژه های جدید رهنمودهای مقتضی را بیان کردند.

سپس عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به موانع و چالشهای مرتبط با حوزه معدن پرداخت و نحوه برخورد عملی در جهت مرتفع کردن مشکلات این بخش توضیحات راهبردی را مورد اشاره قرار داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پس از بررسی اقدامات و راهکارهای بهره برداری از مجتمع ذغال سنگ گلندرود، به انجام موازی اقدامات اصلاحی در اکتشاف ، استخراج و فروش ذغال سنگ تاکید نمود.

وی در ارتباط با پشتیبانی مالی از پروژه ها گفت: پرداخت ها باید توسط شرکت های سرمایه گذار بر اساس مکانیزم واحد و منوط به پیشرفت در اجراء پروژه ها باشد.

درپایان نیز ایشان ضمن آرزوی موفقیت روزافزون از اقدامات به عمل آمده در کنترل پروژه ها، سرمایه گذاری های انجام شده و همچنین طرح های مطالعاتی تقدیر کردند./روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات

 

دیدگاهتان را بنویسید