236871

مسئولان سرمایه گذاران دلسوز را حمایت کنند/محرومیت در برخی مناطق معدنی موج می زند

دنیای معدن-نماینده مردم ۶ شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران معدودی در مناطق محروم استان یزد سرمایه گذاری کرده اند که این افراد دلسوز باید حمایت شوند تا دست مردم را بگیرند.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا صباغیان در مراسم بهره برداری از کارخانه کنسانتره ۵۹۰ هزار تنی و واحد پیش فرآوری ۱.۵ میلیون تنی سنگ آهن شرکت مینای کویر سماء با حضور وزیر صمت در مروست با اشاره به کمبودها و محرومیت های موجود در شش شهرستان حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: این شهرستانها به رغم همه این محدودیت ها، ظرفیت هایی نیز دارند که باید از آنها استفاده شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه این کمبودها، مهاجرت مردم این مناطق را به دنبال داشته اما برخی سرمایه گذاران با دلسوزی و مسئولیت پذیری خود اقدام به سرمایه گذاری کرده اند که لازم است از آنها به طور جدی حمایت شود.

صباغیان همچنین خواستار پیگیری مسئله آب در این مناطق، همچنین گازرسانی و تکمیل امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان یزد شد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان دست سرمایه گذاران را بگیرند و از آنها حمایت کنند، در واقع دست مردم را گرفته اند.

نماینده مردم شش شهرستان استان یزد ادامه داد: برخی سرمایه گذاران در کنار واحدهای صنعتی و تولیدی، سایر بخش ها را نیز آباد کرده اند و در همه زمینه های بهداشتی، درمانی، آبرسانی و ... به مردم خدمت رسانی کرده اند که اینها باید مورد توجه دولت باشد.

صباغیان افزود: بسیاری از مردم به خاطر نبود این امکانات، محل سکونت خود را ترک می کنند اما اگر سرمایه گذاران دلسوز حمایت شوند، دیگر شاهد مهاجرت مردم نیز نخواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید