236582

محمد مدنی فر مدیر عامل سیمیدکو

عامل مهم در موفقیت سیمیدکو اعتماد به دانش متخصصین جوان ایرانی است

دنیای معدن: مقامات استان خراسان رضوی از غرفه سیمیدکو در نمایشگاه بین المللی مشهد بازدید کرده و در جریان دستاوردها و موفقیت های این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن و متالورژی در مشهد مقدس  جمعی از مسئولین کشوری و استانی با حضور در غرفه شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) در جریان فعالیت‌های تولیدی و طرح های توسعه شرکت قرار گرفتند.

 

10-1100x700

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی،رئیس  اتاق بازرگانی کل کشور، معاون دادستان مشهد مقدس، فرماندار شهرستان خواف، نائب رئیس شورای شهر مشهد و جمعی از مسئولین استان خراسان رضوی ار غرفه تخصصی گروه فولاد خوزستان بازدید کردند.

در این بازدید مهندس محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) به تشریح دستاوردها و موفقیت های این شرکت پرداخت و افزود:

با تکیه بر توان متخصصین داخلی توانستیم در سالی که گذشت از یک پروژه بزرگ زیست محیطی و بازیابی آب در سیمیدکو بهره برداری و عملیات اجرایی دومین پروژه بزرگ این شرکت را نیز آغاز کنیم.

مدیرعامل سیمیدکو سیاست کلی این شرکت را بر پایه تولید پایدار مبتنی بر حفظ و حراست از محیط زیست دانست و گفت: سیمیدکو از شرکت های پیشگام در امر بازیابی و احیاء آب در کشور بوده و با همت کارکنان خدوم خود توانستیم بر بخش بزرگی از مشکلات و موانع سد راه تولید عبور کنیم.

مدنی فر همچنین فعالیت های شرکت در زمینه بومی سازی تجهیزات و تعمیرات را از مهم ترین دستاوردهای سیمیدکو برشمرد و تاکید کرد: عامل مهم در موفقیت سیمیدکو استفاده از توان، تخصص و اعتماد به دانش متخصصین جوان ایرانی است که با موفقیت در حوزه مهندسی معکوس و بومی سازی طی سه سال گذشته بیش از دو هزار قطعه ی کلیدی را بومی سازی کرده اند. ،

،پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالورژی با حضور گروه تخصصی فولاد خوزستان (شرکت های فولاد خوزستان، صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، پیشگامان فولاد جنوب و توسعه معادن فولاد خوزستان) در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد، سالن فردوسی، ورودی ۷، غرفه ۴ از یکم الی چهارم شهریور ماه پذیرای فعالین و علاقمندان حوزه معدن و متالورژی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید