235753

برای سومین سال متوالی؛

سیمیدکو موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد

دنیای معدن: مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار و برای سومین سال متوالی از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.

 به گزارش دنیای معدن، روابط عمومی شرکت سیمیدکو، وزیر کشور در این مراسم ضمن تبریک به واحدهای نمونه استان خراسان رضوی اظهار داشت: صنعت گران خراسان رضوی به دلیل موقعیت فرهنگی و جغرافیایی خود علاوه بر اینکه به اقتصاد و توسعه صنعتی منطقه توجه دارند، در شکل گیری تمدن اسلامی نیز نقش پیشرو ایفا می کنند و باید پیشگامی خود را در این عرصه حفظ کنند.

 

IMG_20220729_094010_641

در این همایش که با حضور وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و مسئولان این استان برگزار شد از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی انتخاب و از زحمات محمد مدنی فر مدیر عامل این شرکت تجلیل شد.

انتخاب شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی استان، حاصل ارزیابی تخصصی واحدهای معادن و صنایع معدنی استان است.

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یکی از تولیدکنندگان مطرح گندله و کنسانتره سنگ آهن در کشور با مجموع ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تُن کنسانتره و دو و نیم میلیون تن گندله در سال است. این واحد صنعتی و معدنی در زنجیره تولید فولاد کشور در گروه فولاد خوزستان در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید