233145

تقدیر از حراست مجتمع فولاد خراسان به عنوان حراست برتر خراسان رضوی

دنیای معدن: حراست کل استان خراسان رضوی، واحد حراست «مجتمع فولاد خراسان» را به عنوان حراست برتر استان معرفی و از تلاش های همکاران این واحد قدردانی نمود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از واحد روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، در تقدیرنامه صادره توسط «حراست کل» خراسان رضوی، از حامد افضلی نیکو، مدیر حراست و مشاور مدیر عامل و همکاران حراست فولاد خراسان به خاطر فعالیت های چشم گیر در حوزه اطلاع رسانی و خبرنویسی و گام های موثری که در پیشرفت برنامه های اطلاع رسانی و حراست در سال 1400  برداشته اند، تقدیر شده است.

در متن این تقدیر نامه با اشاره به خدمات شایان و چشمگیر حراست فولاد خراسان درحوزه اطلاع رسانی و خبرنویسی و برگزیده شدن این واحد به عنوان «حراست برتر» آمده است: از زحمات و تلاش های بی شائبه جناب عالی و همکاران محترم صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی توام با سعادتمندی و موفقیت شما در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم. امید می رود در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده با تلاش مضاعف افتخارات جدیدی را کسب نمائید.

کسری غفوری، مدیر عامل مجتمع فولاد  خراسان، کسب عنوان ارزنده ی «حراست برتر» در استان را نشان از تلاش بی وقفه، مسئولیت پذیری، تعهد و همدلی تمامی کارکنان حراست مجتمع در حفاظت از منابع و سرمایه های انسانی، مادی و معنوی شرکت دانست و از زحمات آنان تقدیر کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید