230123

سیمیدکو موفق به دریافت گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی شد

دنیای معدن: با حضور معاونان وزیر صمت و روسای هیات عامل ایدرو و ایمیدرو ، از برگزیدگان نوزدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی با اهداء تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی تقدیر بعمل آمد.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) در این همایش موفق به دریافت گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی سال 1400 شد.

REZ_5306

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، این شرکت در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی موفق شد در بخش ساخت و تولید گواهی‌نامه تعهد به تعالی سازمانی را در سال جاری به خود اختصاص دهد.

8

نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی روز سوم اسفندماه سال جاری در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد که ۵ شرکت موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی، ۲۸ شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه تعالی سازمانی و6 شرکت موفق به دریافت گواهی تعهد تعالی سازمان زمانی شدند.

REZ_5307

گفتنی است با انجام سه بار فراخوان عمومی از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و چهارصد و هفتاد و شش سازمان در فرآیند جایزه ملی تعالی 1400 شرکت کردند.

REZ_5613

این همایش با حضور آقایان مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل و  نائب رئیس هیئت مدیره، مهندس پاکباز عضو هیئت مدیره این شرکت و  روح الله درخشی مدیرمنابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو برگزار گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید