230082

دبیر نوزدهمین همایش جایزه تعالی سازمانی:

امسال یک هزار و ۴۷۶ شرکت در فرآیند جایزه تعالی سازمانی شرکت کردند

دنیای معدن- دبیر نوزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: با انجام سه بار فراخوان عمومی از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و ۴۷۶ سازمان در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی امسال شرکت کردند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایراسین، حمیدرضا بابایی در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی افزود: در نهایت امسال ۱۱ شرکت در بخش تندیس تعالی سازمانی ۳۰ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی سازمانی و شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی سازمانی در فرآیند جایزه ملی تعالی سازمانی امسال مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دبیر نوزدهمین همایش تعالی سازمانی اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه سازمانی، اجرای طرح های تعالی سازمانی خواسته کارفرمایان و  تدوین ویرایش جدید الگوی تعالی سازمانی از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه و تعالی سازمانی در سال جاری بود است.

وی تاکید کرد: آموزش و تبادل تجربه، برقراری آموزش های تخصصی، افزایش توانمندی های سازمان ها و ارزیابان و آموزش با مفاهیم تعالی سازمانی از مهمترین محورهای برگزاری جایزه تعالی سازمانی امسال است .

وی با بیان اینکه امسال ارزیابی‌ها نیز به صورت مجازی انجام شد، افزود: در این فرآیند شورای راهبری، کمیته علمی و کمیته داوری تلاش‌های زیادی انجام دادند و همکاری مناسب فرهیختگان در این دوره با ارزیابان باعث شد که ما بتوانیم جایزه مالی نوزدهمین جایزه همایش تعالی سازمانی را به نحو مناسبی برگزار کنیم.

بابایی با بیان اینکه جایزه تعالی سازمانی از سال ۸۲ آغاز شده است، افزود: ایجاد فضای رقابتی جهت سازمان ها و نهادها، تشویق سازمان‌ها برای انجام عملیات خود ارزیابی، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق از مهمترین اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی در دوره های گذشته بوده است.

 دبیر نوزدهمین همایش تعالی سازمانی اظهار داشت: امسال دامنه شمول تعالی سازمانی در حوزه های ساخت و تولید، خدمات، سلامت ،بخش آموزش و بخش عمومی است و تندیس زرین، تندیس سیمین، تندیس بلورین و تقدیرنامه برای تعالی سازمانی و گواهی تعهد به تعالی سازمانی ۵ جوایز تعالی سازمانی در این دوره ها بوده است.

نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با عنوان تعالی و نوآوری پایدار سازمانی و نوزدهمین دوره تازه ملی تعالی سازمانی روز سوم اسفندماه سال جاری در ساختمان شماره دوم شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید