230072

نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی آغاز بکار کرد

دنیای معدن- نوزدهمین همایش تعالی سازمانی با عنوان تعالی و نوآوری پایدار سازمانی و نوزدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی صبح امروز ( سوم اسفند ماه سال جاری ) در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایراسین، در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی عملکرد سازمان های سرآمد در حوزه ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و حوزه های عمومی و تعالی سازمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد.

همزمان با این همایش نوزدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی نیز توسط مرکز تعالی سازمانی مدیریت صنعتی با حضور مدیران ارشد، اساتید و فرهیختگان برگزار می شود.

در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی که با حضور مدیران ارشد، اساتید دانشگاهی و کارشناسان سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی برگزار می‌شود، راهکارهای تعالی و نوآوری پایدارسازی سازمانی، توسط متخصصان و کارشناسان  مورد بررسی قرار می گیرد.

نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با عنوان تعالی و نوآوری پایدار سازمانی و نوزدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها توسط ارزیابان متخصص در ساختمان شماره دو سازمان مدیریت صنعتی در تهران برگزار می شود.

قرار است در پایان این همایش به برخی از دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی فعال در حوزه تعالی سازمانی، جایزه تندیس تعالی، تقدیرنامه برای تعالی سازمان و گواهی تعهد به تعالی سازمانی اعطا شود.

REZ_5260

 

دیدگاهتان را بنویسید