227123

مدیر عامل چادرملو:

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می‌شود

دنیای معدن: در بازدید سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع و هیات همراه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس ناصر تقی زاده ضمن تشریح طرح های و پروژه‌های در دست اقدام چادرملو و اقدامات انجام شده در جهت رشد تولید و تلاشهای مستمر برای داخلی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات معدنکاران و صنایع فولادی و نیز تامین نیازهای زیر ساختی گفت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحول و دگرگونی در ساختار توسعه، مهمترین اصل اصلاح تفکر مدیریت اقتصادی از دولتی به بخش خصوصی است.

به گزارش دنیای معدن وی افزود: با متمرکز کردن توان سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ اقتصادی و برداشتن موانع و بروکراسی های اداری بازدارنده و نیز ارائه تسهیلات حمایتی می توان شاهد تحولی چشمگیر در زیر ساخت‌های توسعه از جمله تامین آب، برق، گاز، جاده، راه آهن و سایر نیازهای اساسی بود.

مدیر عامل چادرملو تاکید کرد اکنون زمانی است که بخش خصوصی بعنوان بازوان عملیاتی به یاری دولت برخیزد و درجهت توسعه و آبادانی،  محرومیت‌ زدایی و ایجاد اشتغال حرکت شتابنده ای را آغاز کند.

بر اساس همین گزارش سردار محمد نجار نیز پس از بازدید های خود با اشاره به اقدامات چشمگیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دل کویر گفت: در این شرکت با تکمیل زنجیره تولید کارهای بزرگی صورت گرفته و علاوه بر اشتغال زایی قابل توجه، بخشی از مشکلات اقتصاد کشور نیز مرتفع شده است.

وی افزود: این اقدامات ارزنده به جوانان و آیندگان امیدواری می دهد.  

وی گفت: تجربیات ارزشمندی در این شرکت و واحدهای صنعتی آن تجمیع شده است که برای تعمیم آن به سایر مجموعه های صنعتی نیاز به همدلی و حمایت بیشتر از سوی  دولت است تا شاهد شکوفایی اقتصادی و بالندگی روز افزون در کشور باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید