221831

۴۴درصد فروش کچاد در اختیار «کنسانتره آهن» بود

دنیای معدن - فروش محصولات "کچاد" نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۴ درصدی روبه رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش را در پی داشت.

به گزارش دنیای معدن، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شهریورماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک ماهه برابر با ۱،۶۱۲،۹۵۲ تن ارائه کرده و میزان فروش محصولاتی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه به فروش رفته برابر با ۸،۷۸۹،۸۰۰ تن بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت شده طی این دوره ۵۵,۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

میزان فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۴ درصدی روبه رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش را در پی داشته، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری میزان فروش این شرکت به میزان ۱۲ درصد افزایش پیداکرده است.

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۷۰۸،۱۴۲ تن بوده که نرخ فروش این محصول ۳۱،۰۷۲،۷۷۲ ریال اعلام شده، گران ترین محصول شناسایی شده این شرکت معدنی مربوط به فولاد داخلی با نرخ ۱۳۲،۶۵۰،۰۴۶ ریال ارائه شده است.

همان طور که در متن فوق ملاحظه کردید «کنساتره آهن (خشک)» پر فروش ترین محصول کچاد بر اساس آمار ها بوده، پس از این محصول مربوط به «گندله» با ۱۶۶,۳۴۹ تن بوده و نرخ فروش ۴۴،۳۹۲،۱۶۹ ریال را از خود بر جای گذاشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید