221594

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در گفتگو با دنیای معدن خبر داد:

ثبت رکوردهای تازه چادرملو در گندله، آهن اسفنجی و برق نیروگاه سیکل ترکیبی

دنیای معدن- محبوبه ناطق: مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در گفتگو با دنیای معدن، اعلام کرد: در عملکرد 6 ماه ابتدای سال جاری موفق به ثبت رکوردهای مختلف در تولید گندله شدیم و همچنین در زمینه تولید آهن اسفنجی و تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی با برنامه‌ریزی به عمل آمده از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر گام برداشتیم.

مهندس وحید خلیلی بیان کرد: در بخش گندله‌سازی، در پایان 6 ماه ابتدای سال موفق شدیم یک میلیون و 714هزار و 5 تن تولید کنیم و طی ماه‌های مرداد و شهریور رکورد تولید ماهیانه را نیز ارتقا دادیم چنانچه کارخانه گندله‌سازی اردکان توانست با تولید ۳۶۸هزار و ۵۲۳ تن گندله در شهریور ماه ۱۴۰۰، به بالاترین میزان تولید ماهیانه گندله از ابتدای راه‌اندازی این کارخانه تا کنون دست یابد.

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو ادامه داد: همچنین طبق برنامه مجموعه، در 6 ماه ابتدای سال بایستی 729هزار و 839 تن آهن اسفنجی تولید می‌کردیم، در صورتی که همکاران ما در این کارخانه 814هزار و 607تن آهن اسفنجی تولید کردند و موفق شدند 7/2 درصد از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر گام بردارند.

خلیلی همچنین در رابطه با میزان تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیز عنوان کرد: طبق برنامه پیش‌بینی شده بایستی یک میلیون و491هزار و600  مگاوات-ساعت تولید کنیم؛ اما موفق به تولید یک میلیون و 717هزار و 503 مگاوات-ساعت تولید برق شدیم و 1/15 درصد از برنامه جلوتر پیش رفتیم.

وی دستیابی مجتمع صنعتی چادرملو به رکوردهای تازه در تولید را با کمترین توقف اضطراری، کیفیت بالا و بدون محصول نامنطبق مرهون کمک و تلاش جدی کارگران و مدیران این مجتمع و رهنمودهای مدیرعامل محترم چادرملو دانست.

 

دیدگاهتان را بنویسید