221801

عدم ثبت فروش مصالح ساختمانی در سامانه تجارت تخلف است

دنیای معدن - اسدی شیخ رباط خودداری از ثبت فروش مصالح ساختمانی در سامانه تجارت توسط فروشندگان را تخلف دانست و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش دنیای معدن، ایمان اسدی شیخ رباط افزود: با اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی از ۲۵ واحد عمده و خرده فروش سیمان در شهرستان، یک واحد متخلف شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در این اقدام، بازرسان و کارشناسان ضمن بررسی قیمت ها، اخذ کد نقش از سوی عوامل توزیع را بررسی کردند، اظهار داشت: واحد هایی که کد نقش سامانه تجارت دریافت نکنند و از ثبت فروش خود خودداری نمایند، با آن ها به صورت جدی و بر اساس قانون برخورد می شود.

اسدی شیخ رباط تصریح کرد: به همین دلیل از عوامل توزیع و کارخانه سیمان کارون خواهشمندیم هر گونه توزیع، خرید و فروش سیمان را با کد نقشی که در اختیار دارند در سامانه تجارت ایران ثبت نمایند و واحد های که در این زمینه همکاری نکنند به عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان بیان داشت: همچنین از شهروندان خواستاریم هرگونه تخلف صنفی اعم از؛ گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، فروش اجباری و سایر تخلفات را با سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی جهت رسیدگی اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید