227646

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس میزبان یک شهید گمنام

دنیای معدن: مسئول امور ایثارگران منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس حضور پیکر مقدس شهیدی گمنام در این منطقه عظیم اقتصادی را سبب خیر و برکت بیشتر عنوان کرد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، «سعید خادمی پور» در تشریح این خبر بیان داشت: هم ‌زمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر یک شهید گمنام با استقبال کارکنان، وارد این منطقه اقتصادی شد.

وی چنین اتفاقی را سبب خیر و برکت بیشتر در امور دانست و تأکید کرد: پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا وظیفه‌ی یکایک ماست و قدم نهادن در این راه به معنای تضمین موفقیت در آینده است.

خادمی پور بیان داشت: جامعه‌ای که بتواند مسیر شهدا، ایثارگران و جانبازان را به‌خوبی درک و ترویج کند، شاهد گسترش معنویت، کاهش فساد و به‌ تبع آن شکل‌ گیری محیطی انسانی، سالم و الهی خواهد برد، وی در پایان اظهار داشت: دیدار با پیکر این شهید مطمئناً روحیه‌ی معنوی جهادگران اقتصادی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را ارتقا خواهد داد و به آنان یادآوری می‌ کند که برای رسیدن به امنیت امروز کشور چه جوان‌هایی جان خود را تقدیم کرده‌اند و همین مسئله سبب جدیت بیشتر آنان در امور محوله خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید