226437

مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت در نشست وزیر صمت با مدیران رسانه ها تاکید کرد:

نقش مهم رسانه ها برای امید آفرینی در جامعه و کمک به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی/ برگزاری مداوم و‌ منظم جلسات با اصحاب رسانه

دنیای معدن: مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت بر نقش حائز اهمیت مدیران رسانه برای ایجاد امید آفرینی در جامعه و کمک به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش دنیای معدن، حسین زاده قشمی در نشست مدیران رسانه‌های کشور با وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این موضوع مهم، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مهمترین و حساس ترین وزارتخانه کشور در برهه حساس و تاریخی و در پیشانی یک نبرد اقتصادی تمام عیار قرار دارد.

تحقق گام دوم انقلاب و شکست نقشه دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه

وی همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر وظایف این وزارتخانه در این شرایط دانست و ادامه داد: باید بتوانیم دیدگاه مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتقا بخشیم و با امید آفرینی در کالبد جامعه نقشه دشمنان را برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور با شکست مواجه نماییم.

نقش مدیران رسانه در کمک به هم افزایی و همراهی مردم با دولت و حاکمیت

مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش مدیران رسانه در شرایط کنونی و در میان موج های رسانه ای منفی دشمنان و فشارهای اقتصادی بر لایه‌های مختلف مردم برای ایجاد هم افزایی و همراهی مردم با دولت و حاکمیت را مورد تاکید قرار داد.

زاده قشمی تصریح کرد: مدیران رسانه ای به عنوان رهبران ساختارهای رسانه‌ای ظرفیت بی بدیل برای رسیدن به درخت مسائل و کمک به برنامه ریزی برای حل مشکلات هستند.

برگزاری مداوم و‌ منظم جلسات با اصحاب رسانه

وی همچنین با اشاره به نشست هم اندیشی مدیران رسانه ها با وزیر صمت گفت: نشستهای مداوم و منظم با مدیران رسانه‌های کشور را با برگزار خواهیم کرد، با توجه به مسائلی که در کشور پیش می‌آید برگزاری این گونه جلسات نیز ضرورت دارد.

مدیر کل دفتر ارتباطات وزارت صمت همچنین بر برگزاری این گونه جلسات در لایه های بعدی رسانه ای (سردبیران؛ دبیران و خبرنگاران) برای کمک به رقم زدن یک سیاست‌گذاری پویا در مجموعه وزارت صمت تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست که در جوی صمیمی برگزار شد مدیران رسانه ها به بیان مهمترین نقطه نظرات خود در حوزه مسائل مرتبط با صنعت، معدن و تجارت پرداختند.

قرار است برگزاری این گونه جلسات در سطح مدیران رسانه و لایه های بعدی رسانه ( دبیران و خبرنگاران) تداوم داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید