247180

اعزام هیاتی از سوی مجلس برای بررسی حادثه معدن طرزه

دنیای معدن: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خبر از اعزام هیاتی برای بررسی حادثه معدن طرزه داد.

به گزارش دنیای معدن، الله‌وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس خبر از اعزام هیاتی برای بررسی حادثه معدن طرزه داد وگفت: روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ماموریتی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی داده‌اند که این حادثه غم ناک را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود:برای پیگیری حادثه معدن زغال سنگ طزره دامغان که منجر به جانباختن ۶ معدنچی شد هیئتی متشکل از اینجانب به نمایندگی از کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم دامغان، جمعی از کارشناسان وزارت  صمت ، نماینده‌ای از خانه معدن ایران و مسئولان استانی فردا برای بررسی عازم  محل حادثه خواهند شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این بازدید میدانی علل و عواملی که باعث شده است این حادثه رخ دهد مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از بازدید گزارشی در این زمینه تهیه خواهد شد تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.  یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم آن است که برای پیشگیری از چنین حوادثی چه اقدامات و کارهای زیر بنایی را باید انجام دهیم تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشم.

 

دیدگاهتان را بنویسید