240488

مدیر مجتمع زغال‌سنگ گلندرود: ظرفیت استخراج معدن را به ۱۰۰ هزار تن افزایش داده‌ایم

دنیای معدن: مدیر مجتمع زغال سنگ گلندرود از بازنگری در طرح بهره برداری این معدن برای افزایش ظرفیت استخراجی از ۵۰ به ۱۰۰ هزار تن توسط مجری راهبر خبر داد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، علیرضا فلاحتی مدیر مجتمع زغال‌سنگ گلندرود همچنین به طراحی تونل جدید در مجتمع و ایجاد شبکه‌های زیرزمینی با انجام عملیات پیشروی، آماده سازی و استخراج برای بالا بردن ظرفیت استخراجی معدن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اکتشافات جدیدی در ۹ ماهه سال جاری برای ارتقای میزان ذخیره قطعی پروانه بهره‌برداری و اصلاح آن داشته‌ایم، عنوان کرد: تهیه زمین در محدوده معدن و دریافت مجوزهای لازم از مراجع مربوط جهت ساخت و تجمیع واحدهای اداری، کارگاهی، خوابگاهی و … از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

فلاحتی همچنین به بررسی و انجام مطالعات لازم جهت احداث کارخانه زغال‌شویی بر حسب میزان تولید برای کاهش هزینه‌های حمل و قیمت تمام شده استخراج و بازگرداندن باطله‌ها به معدن برای پر کردن کارگاه‌هایاستخراج شده اشاره کرده و افزود: ظرفیت سازی مناسب برق، جهت تقویت و امنیت بیشتر و جلوگیری از قطعی مداوم برق هم از دیگر اقدامات ما در طول ۹ ماهه سال جاری بوده است.

وی همچنین به خرید تجهیزات و ماشین آلات معدنی مورد نیاز و تجهیز کامل معدن اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون به طول یک هزار و ۱۹۰ متر در تونل‌ها پیشروی داشته‌ایم تا مطابق با قرارداد راهبری و بر اساس برنامه استخراج مجتمع که برای سال ۱۴۰۱ به میزان ۳ هزار تن زغال‌سنگ تعیین شده است سال جاری را به پایان ببریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید