231086

پیگیری ویژه درخواست های کارگران زغالسنگ کرمان

دنیای معدن: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از پیگیری ویژه درخواست های قانونی کارگران زغالسنگ استان کرمان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، مجتبی مصباح در دیدار با اعضای شورای اسلامی معادن شرکت زغالسنگ کرمان ضمن تأکید بر پیگیری درخواست های قانونی کارگران اظهار کرد: توجه ویژه به تسریع در رسیدگی به درخواست ها مبنی بر مشاغل سخت و زیان آور، بررسی طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت زغالسنگ و توجه ویژه به مسکن کارگری شرکت زغالسنگ از مهمترین درخوات های کارگران شریف و زحمتکش معادن زغالسنگ کرمان است که به شدت در حال پیگیری ست.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در معادن گفت: انجام معاینات ادواری کارگران و اختصاص دارو به بخش های بهداشتی واحدهای معدنی از طریق درمانگاه تأمین اجتماعی جزو اولویت های مدیران معادن قرار گیرد.

وی ارائه خدمات آموزشی بیشتر در حوزه های مختلف کاری و دوره های آموزش پیشگیری از اعتیاد و معرفی نیروی بهداشت حرفه ای را خواستار شد و گفت: بخش بازرسی این اداره کل مأموریت ویژه دارد تا ایمنی معادن زغالسنگ را مورد بررسی قرار دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید