244697

رئیس دانشگاه بیرجند:

۲ رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت

دنیای معدن: رئیس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۷ رشته مهارت محور و کارآفرین در دانشگاه بیرجند راه اندازی شده است، گفت: اخیرا ۲ رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت.

به گزارش دنیای معدن، احمد لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند در گفتگویی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند به دنبال ایجاد رشته‌های مهارت محور و کارآفرین است، گفت: نگاه وزارت علوم به سمت ایجاد رشته‌های مرتبط با کارآفرینی و رشته‌های کاربردی است.

لامعی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۷ رشته مهارت محور و کارآفرین در دانشگاه بیرجند راه اندازی شده است، گفت: اخیرا دو رشته «منابع آب و اکتشاف معدن» در مقطع دکترا مجوز جذب دانشجو گرفت.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه مرکز مهارت آموزی در دانشگاه بیرجند با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای استان راه اندازی شده است، افزود: این اولین مرکز مهارت آموزی است که در سطح کشور در بین دانشگاه‌ها راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند نگاه ویژه‌ای در راه اندازی رشته جدید به اشتغال دانشجویان دارد، گفت: راه اندازی مرکز مهارت آموزی فرصت خوبی است که دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهر بیرجند برای حرفه آموزی استفاده کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید