242374

مدیر مرکز تحقیقات یزد خبر داد؛

امضای تفاهم نامه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی و نوآوری مواد معدنی

دنیای معدن: تفاهم نامه همکاری راه اندازی "مرکز کارآفرینی و نوآوری مواد معدنی ایران" در راستای ترویج فرهنگ آموزش و مهارت آموزی و توانمند سازی کارآفرینی بین مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران یزد با پارک علم و فناوری به امضا رسید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد، مهدی استادرحیمی مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در این باره گفت: این مرکز، با هدف شکل دهی و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ مالکیت فکری راه اندازی می‌شود.

استاد رحیمی عنوان کرد: شناسایی و توانمند سازی شرکت‌های خلاق و تسریع و تسهیل تبدیل ایده‌ها به محصول فناورانه در حوزه معدن و صنایع معدنی و تحت نظارت پارک علم و فناوری یزد از جمله اهدافی است که این مرکز دنبال می‌کند.

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد تاکید کرد: جایگاه بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور به لحاظ داشتن ظرفیت های فراوان بسیار حائز اهمیت است و از همین رو راه‌اندازی چنین مراکزی برای توسعه این بخش ضروری به نظر می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مرکز بنا داریم با استفاده از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها از حداکثر ظرفیت موجود استفاده کنیم.

گفتنی است مراسم امضای تفاهم نامه در محل مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد و با حضور رییس پارک علم و فناوری این استان برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید