241998

نماینده مردم در مجلس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی استیل کورد در دلفان

دنیای معدن: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه استیل کورد در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، یحیی ابراهیمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طی رایزنی‌های انجام شده با ایمیدرو در راستای سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان‌ها سلسله و دلفان طرح‌های مختلف بررسی و در نهایت تصمیم گرفته شد کارخانه استیل‌کورد در شهرستان دلفان ایجاد شود.    

وی اضافه کرد: یکی از کارکردهای طرح استیل کورد و کاربرد آن در صنایع لاستیک‌سازی و پیچ مهره است که با بررسی‌های انجام شده قرار شد این پروژه در منطقه استیل کورد دلفان ایجاد شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا با هماهنگی معاون توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و فولاد مبارکه اصفهان شرکتی مستقل تشکیل و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن نیز مشخص شدند.

ابراهیمی بیان کرد: زمین مورد نیاز این پروژه خریداری شده و در حال انجام مراحل انتهایی آن هستیم.

وی گفت: کار کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه هفته آینده و در اسفندماه جاری به زمین زده می‌شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با ایجاد این طرح زمینه اشتغال پایدار حداقل ۶۰۰ نفر در این شهرستان و استان فراهم می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: طرح احداث کارخانه استیل کورد شهرستان دلفان با سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و فولاد مبارکه، در زمینی به مساحت ۵ هکتار و زمینه تولید ۱۵۰۰۰ تن استیل کورد (سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال) را فراهم خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید