239977

در رویداد «دایان ۴» ارائه شد:

معرفی توانمندی های 5 شرکت دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی

دنیای معدن: توانمندی های 5 شرکت دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی در رویداد همرسانی «دایان 4» ارائه شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رویداد همرسانی دایان 4 با هدف توسعه بازار و تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و توسعه زنجیره فرآوری مواد معدنی با حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان، در سالن اجتماعات ایمیدرو برگزار شد.

در این مراسم، شرکت های دانش بنیان بخش معدن و صنایع معدنی مذکور به معرفی شرکت، ارائه توانمندی ها و تولیدات و خدمات خود پرداختند.

تولید اکسید و هیدروکسید منیزیم

محمدمهدی وکیل، مدیرعامل شرکت تیتانیوم صنعت شریف در این مراسم گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت نوآور در فناوری های تولید مواد معدنی، به تولید اکسید منیزیم نسوز و هیدروکسید منیزیم ضد شعله می پردازد و برنامه تولید اکسید منیزیم دارویی را به زودی عملیاتی می کند.

تولید فلزات نیکل و کبالت از پسماندها

سارا جلیلی، مدیرعامل شرکت مهندسی فرآور فلزات ثمین با اشاره به اینکه ایده اصلی این شرکت، تولید فلزات نیکل و کبالت از پسماندها و منابع معدنی کم عیار بوده است، تصریح کرد: محصولات این شرکت شامل تولید اکسید کبالت، پودر فلزی نیکل- آهن و پودر فلزی نیکل-آهن-کروم است.

فرآوری فلزات گرانبها

محمد سلیمیان ریزی، مدیرعامل شرکت رازان اکسیر شریف با بیان اینکه سرمایه این شرکت در ابتدا 100 هزار تومان بوده و سرمایه درگردش آن در حال حاضر به یک میلیارد تومان رسیده است، گفت: این شرکت در زمینه بازیافت، تخلیص و فرآوری فلزات گرانبها فعالیت دارد.

خدمات و نرم افزار پایش فرآیند

محمدرضا خالصی، عضو شرکت طلاوران پارس فرآور گفت: اعضای این شرکت از بهترین فارغ التحصیلان دانشگاهی و تیمی زبده در حوزه ساخت، اجرا، مشاوره و تولید محصولات نوآورانه در فرآوری مواد معدنی هستند.

وی ادامه داد: این شرکت، ارائه دهنده خدمات و نرم افزار پایش فرآیند و حسابرسی متالورژیکی کارخانه، تولیدکننده نرم افزارها و خدمات شبیه سازی و بهینه سازی فرآیندها، سنسورهای نرم و دوقلوهای دیجیتال است.

تولید پنتاکسید وانادیوم

نادر عظیمی تبریزی، مدیرعامل شرکت سرآمد استیل ایرانیان با اشاره به اینکه بزرگ ترین تولیدکننده دانش بنیان پنتاکسید وانادیوم در ایران هستیم، گفت: محصولات این شرکت شامل پنتاکسید وانادیوم، متاوانادات آمونیوم و پایلوت فرو وانادیوم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید