238652

تصورات شرکت های دانش بنیان از معادن واقع بینانه باشد/ نیازهای معادن باید اشتراک گذاری شود

دنیای معدن-مدیر بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو گفت: باید اطلاعات و نیازهای شرکت های معدنی و صنایع معدنی اشتراک گذاری شود تا بتوانند مشکلات و کمبودها احصا شده و دانش بنیان ها برای برون رفت از مشکلات ایده ارایه دهند.

به گزارش دنیای معدن، رویداد همرسانی تبلور ایده های فناورانه در معادن و صنایع معدنی امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) در ایمیدرو با معرفی 4 محصول در بخش HSE برگزار شد.

امیر ولدخانی مدیر بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو در این نشست اظهار داشت: سلامت کارمندان، کارگران، حفظ محیط زیست و ارتقا معدن مهم ترین وظیفه HSE است.

وی افزود: باید راه ها و روش های جدید حفظ ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پیش بینی خطرات، اقدامات کنترلی و مهندسی و همچنین نحوه مدیریت و سیستم های آموزشی را بکار گیریم.

مدیر بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو تصریح کرد: باید زمینه مناسبی را برای ورود فناوری ها و اقدامات دانش بنیان ها فراهم کنیم زیرا وارد انقلاب صنعتی چهارم و نوآوری های خاصی مانند اینترنت اشیا شده ایم.

ولدخانی گفت: باید تمام تلاش HSE افزایش و کنترل استانداردها، کاهش زمینه های خطر و آلایندگی برای ورود دانش بنیان ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ایمینو و ایمیدرو پشتیبان معدن و فعالیت معدنی است افزود: تصور دانش بنیان ها از معدن و صنایع معدنی باید واقعی باشد و آنها تفاوت بین تونل و انفجارات معدنی را بدانند و برداشت های آنها باید کاملا واقع بینانه باشد.

ولدخانی اظهار داشت: نیازمحور بودن اقدامات علمی و فناوری دانش بنیان ها در معادن در شرایط کشور می تواند کمک حال ما باشد.

وی گفت: باید اطلاعات و نیازهای شرکت های معدنی و صنایع معدنی اشتراک گذاری شود تا بتوانند مشکلات و کمبودها احصا شده و دانش بنیان ها برای برون رفت از مشکلات ایده ارایه دهند.برنا

 

دیدگاهتان را بنویسید