236360

وزیر صمت:

شناسایی ذخایر معدنی کشور در حال انجام است

دنیای معدن- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شناسایی ذخایر معدنی کشور از سال گذشته آغاز شدو شناسایی تمامی ذخایر معدنی کشور طی یک برنامه سه ساله در دستور کار است.

به گزارش دنیای معدن، سید رضا فاطمی امین گفت: اکتشافات معدنی در کشور بسیار عقب است و این امر موجب شده تا از این ظرفیت به خوبی بهره نبریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: بسیاری از مشکلات در یک سال استقرار دولت برطرف شد و این موضوع نویدبخش ثباتی است که برای ادامه مسیر و افق آینده کشور وجود دارد.

فاطمی امین با تأکید بر اینکه ممکن است بسیاری از کارهای انجام شده هنوز نتیجه‌اش برای مردم قابل لمس نباشد، تصریح کرد: به عنوان نمونه به دلیل نبود سرمایه‌گذاری قابل توجه در صنعت برق و احداث نیروگاه در هشت سال گذشته، با خاموشی‌های بیش از حد رو به رو بودیم که در یک سال گذشته ۲ کار در این زمینه به طور همزمان آغاز شد.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات افزایش ظرفیت نیروگاه‌ها است و در این راستا افزایش حدود ۱۲ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌ها آغاز شد و در هفته‌های آینده یکی از این طرح‌ها که با سرعت بالایی انجام شد به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که قصد داشتند با شدیدترین تحریم‌های فنی و تخصصی ما را به زانو درآورند، امروز پای میز مذاکره نشسته و آماده شدند تا تحریم‌های زمان ترامپ را بردارند.

استاندار سمنان نیز در این آیین افزود: توجه به فرهنگ‌ ایثار و شهادت با کار جهادی و شبانه روزی و همچنین وقف کردن وقت مسوولان برای خدمت به مردم محقق می‌شود که این مهم در دولت مردمی مورد توجه و در حال انجام است.

 

دیدگاهتان را بنویسید