235702

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس وارد کرمانشاه شدند

دنیای معدن: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از معاونان و مدیران وزرت صمت، صبح امروز (پنجم مرداد) وارد کرمانشاه شدند.

به گزارش دنیای معدن، این هیات متشکل از بیش از ۱۵ نماینده مجلس شامل رئیس، نائب رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از معاونین و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار است دو روز در کرمانشاه بمانند و بازدید از واحدهای صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی از مهمترین برنامه های این سفر دو روزه است.

مجتمع جهان فولاد، پتروشیمی کرمانشاه، ایران خودرو صحنه، بیواتانول، بیوایمپلنت و غرب کارتن واحدهایی هستند که در این دو روز مورد بازدید قرار می گیرند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در این تیم حضور دارد، هدف از این سفر را بازدید میدانی از صنایع استان و بررسی مشکلات آنها اعلام کرده تا اگر مشکل یا خلا قانونی برای حمایت از تولید، صنعت و معدن استان وجود دارد، مرتفع شود.

وی ابراز امیدواری کرد، این سفر دستاوردهای خوبی برای استان کرمانشاه داشته باشد و کمک کند حوزه تولید و صنعت استان گامی رو به جلو بردارد.

این هیات همچنین نشستی با فعالین اقتصادی استان کرمانشاه خواهند داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید