224193

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس: طرح ساماندهی خودرو به دنبال افزایش واردات نیست

دنیای معدن- نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف نظر منتقدان طرح ساماندهی خودرو، ما در این طرح به دنبال افزایش واردات خودرو نیستیم بلکه تاکید ما بر این است که حتماً از تولید داخلی خودرو هم حمایت شود.

به گزارش دنیای معدن، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی خودرو در مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حال رفع ایرادات وارده به طرح ساماندهی خودرو است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ابهاماتی را به این طرح وارد کردند که ما در حال رفع این مشکلات هستیم و نمایندگان مُصر هستند که طرح ساماندهی خودرو هر چه سریعتر در مجلس تعیین تکلیف شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: بر خلاف نظر منتقدان طرح ساماندهی خودرو، ما در این طرح به دنبال افزایش واردات خودرو نیستیم بلکه تاکید ما بر این است که حتماً از تولید داخلی خودرو هم حمایت شود.

وی بیان داشت: در واقع در طرح ساماندهی خودرو آمده است که واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات آن انجام شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح ساماندهی خودرو خیلی زیاد و جدی نیست و فقط شامل چند ایراد شکلی است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: ما به زودی این ایرادات را مرتفع می‌کنیم تا طرح ساماندهی خودرو مجدداً در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید