232559

امکان ثبت درخواست پروانه اکتشاف معدن فراهم شد

دنیای معدن: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: براساس برنامه ابلاغی این وزارتخانه و با توجه به اتمام عملیات به روز رسانی سامانه کاداستر، امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف برای متقاضیان در این استان برقرار شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، ولی باج اظهار داشت: به دلیل عملیات به روز رسانی سامانه کاداستر معادن و انجام اصلاحات فنی، چند ماهی است که امکان ثبت درخواست پروانه اکتشاف وجود نداشته است.

وی افزود: با عنایت به اتمام این عملیات، امکان ثبت درخواست پروانه اکتشاف از امروز یکشنبه برای متقاضیان در محدوده استان ایلام برقرار خواهد شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: همچنین تمامی محدوده های مشمول آزادسازی نیز همزمان با دسترسی ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف آزاد خواهند شد.

وی ادامه داد: برابر ضوابط موجود، اولویت درخواست با متقاضیانی خواهد بود که تقاضای خود را زودتر از سایرین در سامانه ثبت کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بیان کرد: ثبت درخواست صرفاً به صورت غیر حضوری از طریق سامانه کاداستر معادن به آدرس www.cadastre.mimt.gov.ir انجام می شود.

ذخایر معدنی استان ایلام بیشتر تنوعی از مصالح ساختمانی چون بیتومین، سنگ گچ، سنگ آهک، کلسیت، سیلیس، شن، ماسه، لاشه و مالون، آلوویوم آهکی، شیل و مارن، مرمریت و سلستین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید