225480

فرماندار: بسترهای توسعه صنایع معدنی در تکاب فراهم شود

دنیای معدن: فرماندار تکاب گفت: بسترها و شرایط لازم برای ایجاد و توسعه صنایع پایین دست وابسته به معادن با تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در شهرستان فراهم شود.

به گزارش دنیای معدن، امیر ستوده فر روز چهارشنبه در دیدار معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با تاکید بر تسهیل فرآیندهای تولید و رفع موانع پیش روی سرمایه گزاری در بخش صنایع معدنی افزود: گسترش فعالیت های معدنی طبق قانون و ایجاد صنایع پایین دست وابسته به معادن برای توسعه تکاب و افزایش اشتغال ضروری است.

وی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برای راه اندازی کارگاه های سنگبُری و صنایع وابسته معادن باهدف افزایش تولید و ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در منطقه به طور جدی و اساسی اقدام کند.

فرماندار تکاب با اشاره به معرفی رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اظهارداشت: مدیریت جدید این مجموعه با هم افزایی و همکاری با سایر دستگاه های ذیربط جهت توسعه فعالیت های صنعتی و رونق تولید و اشتغال برپایه صنایع معدنی فعالیت موثر برای شهرستان داشته باشد.

در جلسه ای که با حضور فرماندار تکاب و معاون توسعه منابع و نیروی انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزارشد، "حسین محمودزاده" به عنوان رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت تکاب معرفی و مشغول به کار شد و از خدمات حسین امینی، سرپرست پیشین این اداره قدردانی گردید.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با داشتن 2 معدن بزرگ طلا در زرشوران و آقدره و بیش از 30 معدن بزرگ سنگ یکی از قطب های معدنی کشور به شمار می رود؛ هم اینک چهار واحد فرآوری و تولید شمش طلا در کنار این معادن فعالیت می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید