224420

امضای ۴۹ تفاهم نامه بین استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ معدنی

دنیای معدن: رئیس سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) اعلام کرد: در این جشنواره، ۴۹ تفاهم‌نامه بین استارتاپ‌ها، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و صنعتی امضا شد.

به گزارش دنیای معدن، امضای ۴۹ تفاهم نامه بین استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ معدنیبه گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، آقای امید اصغری گفت: در طول سه روز برگزاری جشنواره اینوماین ۳ بخش ارائه نیاز‌های فناورانه معادن، مجتمع‌ها و شرکت‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی، ۸ نشست و درنتیجه، ۶۳ جلسه بی تو بی تشکیل شد.

 

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های امضا شده توسط دبیرحانه دائمی جشنواره در طول سال پیگیری می‌شود. موسسه یونیدرو هم با هدف حفظ و تداوم این فعالیت همچون پیش از برگزاری جشنواره، با برگزاری وبینار‌های تخصصی با عنوان معدنیار تلاش خواهد کرد طرف‌های عرضه و تقاضای فناوری را در این حوزه به هم نزدیک کند.

 

شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش بنیان

رئیس سومین جشنواره اینوماین با اشاره به شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش بنیان دارای ظرفیت فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: در بخش نمایشگاه این جشنواره، موسسه یونیدرو با پایش حدود ۶۰۰۰ شرکت دانش‌بنیانِ ثبت شده در کشور، نسبت به شناسایی شرکت‌های مذکور اقدام کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین، از میان شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور، ۳۵۰ شرکت فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شدند تا بتوانیم با کمک آنها، نسبت به توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان معدن و صنایع معدنی کشور اقدام کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید