224191

حمایت صندوق کارآفرینی امید از ۱۰ طرح فرآوری معدن در کرمان

دنیای معدن- با تشکیل شرکت های تعاونی با مشارکت اهالی روستاهای همجوار معادن کرمان، صندوق کارآفرینی امید نیز سرمایه ای را برای بهره برداری این طرحهادر اختیار قرار می دهد.

به گزارش دنیای معدن؛ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در دیدار استاندار کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مزیت های مهم رقابتی استان کرمان در حوزه معدن است افزود: اینک واحدهایی در حوزه فرآوری معدن استان کرمان به صورت لیچینگ (نوعی استخراج) آغاز شده و بهره برداری آنها نیازمند تامین مالی است.حمایت صندوق کارآفرینی امید از ۱۰ طرح فرآوری معدن در کرمان

نورالله زاده ادامه داد: در این جلسه پیشنهاد شد شرکت های تعاونی با مشارکت اهالی روستاهای همجوار این معادن تشکیل شود و صندوق کارآفرینی امید نیز سرمایه ای را برای بهره برداری این پروژه‌ها در اختیار قرار دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به  تعریف وتایید حدود ۱۰ پروژه لیچینگ  در این دیدار گفت: صندوق کارآفرینی امید تامین مالی این پروژه ها را انجام می دهد تا تعاونی هایی در این حوزه شکل بگیرد و تعاونی ها سهامدار پروژه های جدید شوند.

وی با اعلام پیش بینی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این ۱۰ طرح گفت: به طور متوسط چهار میلیارد تومان تسهیلات به اعضای این تعاونی ها پرداخت شود تا این ۱۰ طرح فرآوری به بهره برداری برسد.

نورالله زاده افزود: حمایت از این پروژه ها با هدف ایجاد اشتغال و مشارکت در معادن برای روستاهای اطراف معادن  است.

 

دیدگاهتان را بنویسید