244580

حاجی بابایی:

فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلین زیاد است/ حقوق بازنشستگان جوابگوی نیازهای آنها نیست

دنیای معدن: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این معقول نیست که بازنشستگان ما با حقوقی زندگی خود را به سر ببرند که جوابگوی نیازهای آنها نیست و شرایط را برای آنها سخت کند.

به گزارش دنیای معدن، حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به پرداختن به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه بیان کرد:موضوع بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها و حقوق کارمندان از جمله تکالیفی است که برعهده دولت قرار داده شده و باید این دو مقوله را به عدالت نزدیک کند.

وی با بیان اینکه دولت موضوع عدالت در پرداختی ها را در برنامه هفتم توسعه منعکس کرده است،ادامه داد: همه ارگان ها و دستگاه های دولتی باید از مقوله عدالت در پرداختی ها پشتیبانی کنند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این معقول نیست که بازنشستگان ما با حقوقی زندگی خود را به سر ببرند که جوابگوی نیازهای انها نیست و شرایط را برای آنها سخت کند.

حاجی بابایی بیان با بیان اینکه فاصله بین حقوق بازنشستگان و شاغلین نباید زیاد باشد،ادامه داد: این مسئله قابل قبول نیست و همه قبول دارند که حقوق بازنشستگان باید اصلاح شود و ان شاءالله بتوانیم در قوانین و برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی به وجود بیاوریم که مورد قبول مجلس و دولت قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید