238384

عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت کرد

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور| لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

دنیای معدن: امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش دنیای معدن، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم ایجاد اداره کل راه آهن در مرکز استان آذربایجان غربی و حل مشکلات حمل و نقل ریلی. همچنین تذکر به وزیر دفاع: ضرورت پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت معلمان به ویژه در استان آذربایجان غربی.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات: ضرورت برنامه‌ریزی و اقدام برای ساخت گوشی تلفن همراه ساخت داخل به قیمت مناسب.

تذکر حسین محمدصالح دارانی نماینده فریدن و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم بازنگری در جمع‌آوری تلفن‌های ثابت در روستاهای محروم.

تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم برخورد با روزنامه‌هایی که در اغتشاشات اخیر به عنوان پایگاه دشمن علم کردند.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم عمل به ماده ۱۵ قانون جوانی جمعیت و خانواده در استخدام پرسنل اورژانس کشور و وزارت بهداشت. همچنین تذکر به وزیر کشور: لزوم فعال کردن دوربین‌های غیرفعال سطح معابر و راه‌ها.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به رئیس جمهور: لزوم ابلاغ ساختار و افزایش اختیارات دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان. همچنین تذکر به وزیر کشور: ضرورت تسریع در جبران خسارات وارده به شهرستان طالقان در سیل امسال.

تذکر دشتی اردکانی نماینده اردکان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اختصاص اتوبوس بین شهری به شهرستان ۱۵۰ هزار نفری اردکان.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی : لزوم چاره‌اندیشی برای افزایش قیمت جو و مشکلات ایجاد شده برای دامداران.

تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در توسعه راهبردی حمایتی و سیاست‌های تشویقی مکانیزه نمودن فعالیت‌های زراعی به خصوص در مناطق کم برخوردار.

تذکر حبیب الله دهمرده وزیر زابل به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام جدی در رابطه با راه آهن زابل – زاهدان. همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم اقدام و جلوگیری از تخریب و رسوب‌گذاری چاه‌ها.

- تذکر حسین میرزایی، سید محمد پاکمهر، علی اکبر علی‌زاده برمی، محسن فتحی و جمعی دیگر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان.

- تذکر محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

- تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص ضرورت تامین به موقع نهاده های دامی کشاورزی و تسریع در احداث انبارهای در دسترس عشایر

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص لزوم پرداخت خسارت بیمه خشکسالی و سرمازدگی کشاورزان به صورت نقدی

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص لزوم اختصاص سهام عدالت به جاماندگان واجد شرایط مطابق قانون بودجه ۱۴۰۱

- تذکر حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت تسریع در ارائه لایحه نظام یکپارچه پرداخت حقوق و دستمزد به مجلس

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم پرداخت معوقات و مطالبات معوقه معلمان اعزامی به خارج از کشور

- تذکر علی حدادی نماینده طالقان به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور درخصوص ضرورت ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز

- تذکر محسن فتحی نماینده سنندج به رئیس جمهور درخصوص ضرورت پرداخت مبلغ علی الحساب رتبه بندی به معلمان طرح مهرآفرین؛ گفتنی است این تذکر را عباس مقتدایی، محمدحسن آصفری و جبار کوچکی نژاد نیز وارد دانستند.

 

  • محمد رضا خرمی سروستانی - فارس ارسالی در پاسخ

    با سلام ، در کمال تاسف بنده به علت مشکلات زیاد و شدید خاص و تصادفا به وجود آمده در مورخه ۱۸ / ۱ / ۱۴۰۰ با کسر یک طبقه شغلی اجبارا بازنشسته شدم و حتی تا حدود یکسال هم قطع حقوق بوده ام .. اما اکنون حدود ۲ سال از آن تاریخ می‌گذرد و ارزش حقوقی پاداش ۱۹۲ میلیونی بنده متاسفانه یک سوم شده است !!! و بدتر و ناعادلانه تر از همه هم اینکه ۲۱ درصد پاداش را به بقیه پرداخت کرده اند اما هنوز برای بنده شدیدا محتاج و نیازمند و مشکل دار حتی یک ریال هم واریز نکرده اند ، درحالی‌که حتی ۶ ماه حقوق آخر قبل از بازنشستگی ام هم به علت اشتباه خود مسوولین مربوطه اکنون ۲ سال است که در دیون رفته و هرگز پرداخت نشده است و خواهشمندم که حقوق مسلم بنده را با خسارات و دیرکردهای تورمی آن در ۲ سال گذشته حتما پرداخت کنید .. لطفا صدای بنده شدیدا مظلوم واقع شده را به مسوولین عادل و با وجدان و محترم برسانید تا هرچه سریعتر ترتیب اثر فرمایند. 《 با سپاس از حسن نیت شما 》

دیدگاهتان را بنویسید