237526

نوری: معلم‌ها نگران طرح رتبه بندی نباشند

دنیای معدن: وزیر آموزش و پرورش ضمن تشریح طرح‌هایی که به نفع معلمان در دست اجرا است، گفت: نگران موضوع رتبه بندی نباشید، این طرح در مرحله اجرایی است‌ و فرآیند طبق برنامه ریزی پیش می‌رود.

به گزارش دنیای معدن، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، در سفر یک روزه خود با معلمان مدرسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان کرج، گفت: یکی از مطالباتی که از سوی معلمان به صورت مداوم مطرح شده است موضوع رتبه بندی است، باید در این خصوص بگویم که نباید نگران باشید، به زودی طرح به مرحله اجرا در‌ می‌آید.

وی با بیان اینکه طرح‌های بسیاری در دست اقدام است تا مشکلات معیشتی معلمان برطرف شود، اضافه کرد: رتبه بندی معلمان مهرآفرین هم در حال انجام است و از روز یکشنبه هفته آینده پرداخت اولیه آن به معلمان شروع می‌شود.

نوری با اشاره به مطالبه موضوع پرداخت پاداش به بازنشستگان سال ۹۹، اظهار کرد: این موضوع با مشکل نقدینگی روبروست، در این میان طی نشستی که روزهای گذشته با رییس جمهور برگزار شد وعده پیگیری داده شد.

نوری با بیان اینکه از معلمان درخواست داریم با قدرت و انگیزه به روند فعالیت خود ادامه بدهند، اضافه کرد: مسئله کمبود سرانه‌های آموزشی از دیگر مواردی است که بارها مطرح شده است، در این میان هزار و ۷۱ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر استانی ریاست جمهوری برای رفع مشکلات فضای آموزشی این استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز البرز هم امسال۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در این استان در نظر گرفته اند.

وزیرآموزش و پرورش تاکید کرد: با نهضت مدرسه سازی که در البرز شروع شده در آینده ای نزدیک شاهد افزایش زیرساخت های آموزشی البته با مشارکت خوب خیرین خواهیم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید