237955

لایحه متناسب‌سازی با فوریت به تصویب برسد/ انتظار برای افزایش حقوق

دنیای معدن: یک بازنشسته کشوری از انتظار برای تصویب لایحه‌ی متناسب‌سازی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از ایلنا، «لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشگری» ۱۲ مهر ماه از سوی دولت به مجلس ارسال شد تا با قید دو فوریت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

وحیدی (بازنشسته‌ی کشوری) با اشاره به اینکه دولت و به طور مشخص سازمان برنامه و بودجه وعده داده بودند در شهریور افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت مصوب می‌شود؛ گفت: انتظار داریم لایحه‌ی دولت با قید دوفوریت و به سرعت به تصویب برسد.

او ادامه داد: نمایندگان باید این لایحه را در اولویت کارهای خود قرار دهند؛ توقع داریم قبل از پایان مهر کار بررسی و تصویب این لایحه به پایان برسد چراکه اگر کار آن در مجلس بیشتر به درازا بکشد، تا پایان سال نیز اجرایی نمی‌شود.

به گفته‌ی وحیدی، مقدمات اجرای متناسب‌سازی یکی دو ماهی طول می‌کشد و اگر تا پایان مهر کار تمام شود، بازنشستگان دولت می‌توانند امیدوار باشند که برج ده یا یازده نهایتاً از افزایش حقوق بهره‌مند شوند.

این بازنشسته‌ی کشوری تاکید می‌کند: در میان مستمری‌بگیران صندوق‌های کشوری و لشگری، هستند بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و مستمری آن‌ها زیر هشت میلیون تومان است؛ همه‌ی امید این بازنشستگان به این لایحه‌ی دولت است که امیدواریم زودتر مصوب شود، محاسبات و نحوه‌ی پرداخت‌ها معلوم شده و برای بازنشستگان آورده‌ی ریالی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید