237893

تشکیل ۲ کمیته برای بررسی افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری در مجلس

دنیای معدن: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل ۲ کارگروه برای بررسی جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری در این کمیسیون، گفت: کمیسیون هفته گذشته به بررسی این لایحه ورود کرده است و کلیات آن هفته گذشته به تصویب اعضا رسیده است.

وی افزود: برای بررسی جزئیات لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان 2 کارگروه برای بررسی و افزایش حقوق بازنشستگان و یک گروه برای حقوق شاغلان تشکیل شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه کار این 2 کارگروه این هفته در کمیسیون به پایان می‌رسد و گزارش نهایی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود، گفت: رسیدگی  به لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری این هفته در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی قرار می‌گیرد.

محبی اظهار کرد: در لایحه دولت ارقامی برای میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در نظر گرفته شده است البته نمایندگان پیشنهاداتی مطرح کردند که در این کارگروه‌ها بررسی می‌شود تا به یک جمع‌بندی درباره افزایش حقوق‌ها برسیم.

نماینده سبزوار در مجلس اضافه کرد: در صورت تصویب  این لایحه و تأیید آن از سوی شورای نگهبان، افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان از نیمه دوم سال جاری اعمال می‌شود.

 

  • اکبر ارسالی در پاسخ

    قرار بود از اول شهریور باشه

دیدگاهتان را بنویسید