236345

حسن صادقی در واکنش به اعلام افزایش حقوق بازنشستگان:

پیگیری‌ها استمرار داشته باشد تا شاهد تفسیر جدیدی نباشیم

دنیای معدن: حسن صادقی تاکید کرد: تا اصلاح کلیه احکام بازنشستگان می‌بایست پیگیری‌ها استمرار داشته باشد تا خدای ناکرده تفسیر جدیدی را شاهد نباشیم.

به گزارش دنیای معدن، حسن صادقی رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پس از اعلام خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نسبت به اعمال این افزایش با تاخیر چندماهه واکنش نشان داد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

 

خدای متعال را شاکریم که با همت و اتحاد بازنشستگان عزیز جامعه کارگری و پیگیری‌ها و کوشش‌های کانون‌های ذیربط در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها ، قانون اجرا شد و پس از پنج ماه حاکمیت اضطراب و استرس در میلیون‌ها خانه متعلق به شریف ترین‌ها؛ النهایه دولت به حق تمکین کرد و سرپرست محترم وزارتخانه اجرای کامل مصوبه هیات مدیره سازمان(منطبق بر مصوبه شورایعالی کار) را اعلام کردند که به‌راستی "ان مع العسر یسرا".

 

اینک ضمن خاکساری به درگاه ایزد متعال؛ تا اصلاح کلیه احکام عزیزان می‌بایست پیگیری‌ها استمرار داشته باشد تا خدای ناکرده تفسیر جدیدی را شاهد نباشیم.

 

امروز برای بنده حقیر به معنای واقعی کلمه، روز مبارکی است. روزی است که در سایه پایداری در مسیر نورانی دفاع از مظلومان و پیگیری مجدّانه و تلاش بی‌وقفه همه صاحبان حق، شاهد استیفای بخش اول حقوق بازنشستگان عزیز کشور هستیم.

 

نتیجه توکل بر خدا و وحدت عمومی و ثبات در مسیر همواره شیرین و گوارا خواهد بود.

 

خاضعانه ضمن تشکر از همه عزیزانی که در ماه‌های اخیر برای این دستاورد تلاش نمودند، هوشیاری و توجه به ادامه راه را برای اخذ باقیمانده مطالبات قبلی و حال درخواست می‌کنیم.

 

از دولتمردان محترم نیز استدعا دارم که برای پرداخت حق صاحبان انقلاب، مسیر سنگلاخی را طی نکنند و حلاوت اعمال مصوبات درست را به تلخی تاخیر تبدیل نکنند که مضرّات اجتماعی این اقدامات موسع خواهد بود.

 

فاعتبروا یا اولی الابصار!

 

حسن صادقی

 

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید