238960

از کاهش قیمت تا گره بانکی در بازار آهن اهواز

دنیای معدن: نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه بانک‌ها همه اعتبارات را بستند و گردش پول در جامعه بسیار ضعیف شده است، بازار آهن به شدت راکد و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، رضا نادری در گفت و گویی در خصوص وضعیت آهن در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه بانک‌ها همه اعتبارات را بستند و تسهیلاتی پرداخت نمی‌شود و گردش پول در جامعه بسیار ضعیف شده است، بازار آهن به شدت راکد و خرید و فروش به ندرت انجام می‌شود.

وی افزود: در مدت زمانی قیمت آهن به دلیل افزایش قیمت دلار ۵ درصد افزایش پیدا کرد اما در حال حاضر قیمت آهن در حال کاهش و بازگشت به قیمت سابق خود است و در حال حاضر هر کیلوگرم آهن از ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان به ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

نادری با بیان اینکه احتمال کاهش قیمت در روزهای آینده وجود دارد، عنوان کرد: اگر بانک‌ها به این صورت عمل کنند و اعتبارات را باز نکنند خرید و فروش آهن صورت نمی‌گیرد.

نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز در خصوص تاثیر ساخت و سازها بر قیمت آهن تصریح کرد: به صورت طبیعی هرچه به زمستان نزدیک‌تر می‌شویم ساخت و سازها کم می‌شود و قیمت آهن روند کاهشی در پیش می‌گیرد و با توجه به اینکه در حال حاضر بازار راکد و خرید و فروش کم است قطعا با کاهش قیمت مواجه خواهیم شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید