252637

پایان فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی شرکت آلومینای ایران

دنیای معدن-فرآیند ارزیابی دهمین دوره جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی شرکت آلومینای ایران با حضور تیم ارزیابی ایمیدرو به پایان رسید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران که از سوی ایمیدرو برگزار می شود از جمله جوایز ارزشمند و معتبر در حوزه بهره وری به شمار می رود که از دلایل اهمیت آن میتوان به ترویج فرهنگ بهره وری ، ارتقا شاخص های بهره وری ، مزایای اقتصادی برای شرکت ها و ارتقاء جایگاه ایران در عرصه بین المللی را اشاره نمود.

در آیین اختتامیه دهمین جایزه بهره وری معادن وصنایع معدنی ایران که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران در مورخ 10 اردیبهشت ماه 1403 برگزار گردید طی بررسی ها و ارزیابی های انجام شده توسط تیم محترم ارزیابی و شناسایی نقاط قوت، شرکت آلومینای ایران همچنان در مسیر پیشتازی و ارتقاء بهره وری خود تلاش می نماید.

گفتنی است، تیم محترم ارزیابی از تلاش و شوق رهبران و اعضای تیم های تعالی برای ارائه تصویر واقعی از عملکرد شرکت آلومینای ایران و اهتمام مناسب در این مجموعه درخصوص حضور در جایزه بهره وری و حرکت در مسیر تعالی تقدیر نمودند.

ترکیب شایسته تجربه و دانش در مسیر حل مشکلات و مسائل شرکت، اجرای پروژه های توسعه ای، تلاش برای حفظ و رشد کیفیت و کمیت محصولات به منظور خلق ارزش برای مشتریان و پیشرفت های مناسب در حوزه اکتشافات از جمله نقاط قوتی بود که توسط تیم محترم ارزیابی به آن اشاره گردید.

گفتنی است در دهمین جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی معیارهای رهبری و فرهنگ سازی، استراتژی و بهره وری کارکنان، منابع و قابلیت ها، ارزش آفرینی پایدار و دستاوردهای مالی و بهره وری مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید