252307

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی:

شرکت آلومینا موهبتی الهی است که به استان عرضه شده

دنیای معدن: دکتر شه بخش، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با حجت الاسلام براتی زاده، رییس کل دادگستری استان دیدار داشتند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر شه بخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد نوروز و عید سعید فطر، از حماسه رزمندگان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر نمودند و این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک گفتند.

وی همچنین توضیحات مبسوطی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای شرکت در سال گذشته ارائه نمود.

ارائه گزارش کلی از برنامه های شرکت  در سال 1403 از دیگر مطالب ارائه شده توسط دکتر شه بخش بود.

حجت الاسلام براتی زاده رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم و تبریک متقابل اعیاد و همچنین تبریک حماسه بزرگی که دلاورمردان سپاه آفریدند گفت : با توجه به اینکه بیکاری خود منشا جرم است عمده پرونده های جرائم منشا بیکاری دارند.

ایشان افزود: در این راستا شرکت آلومینا با حجم به کار گیری نیروهای بسیار، یک موهبت الهی است که به استان عرضه شده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه سخنان خود بیان داشتند: انتظار ما از صنایع استان بویژه شرکت آلومینا این است که همچنان که محکم و استوار صنعت استان وکشور را رونق بخشیده اند، امسال نیز بیشتر از گذشته شاهد پیشرفت و رونق استان و کشور عزیزمان باشیم.

ایشان همچنین ضمن بیان این نکته که در حوزه مسئولیت های اجتماعی می بایست کارهای زیر بنایی و ماندگار صورت بگیرد، از حمایت شرکت آلومینای ایران در زمینه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید