251907

مدیرعامل ایمپاسکو در پیام نوروزی تاکید کرد:

سال جدید در راه توسعه معادن و صنایع معدنی کشور قدم برمی‌داریم

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی به مناسبت نوروز گفت: مصمم هستیم تا در سال ۱۴۰۳ که به نام «جهش تولید با مشارکت مردمی» نام‌گذاری شده با عزمی دو چندان و پرتوان، قدم در راه توسعه معادن و صنایع معدنی کشور برداریم.

یـا مقلب القلوب و الابصـار               یـا مـدبر اللیل و النهــار

یـا محول الحول و الاحوال              حـول حالنا الی احسن الحال

 

فرا رسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که سرشار از آیه‌ها و نشانه قدرت لایزال الهی است، فرصتی است تا همچنان که طبیعت با طراوت و پرنشاط می‌شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگارها بزداییم و با ایمان و امیدی راسخ مهیای آغازی دوباره باشیم. این آغاز دوباره را به همه هموطنان عزیز و خانواده بزرگ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سالی که گذشت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی دست یافت و با حضور در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و با بهره‌مندی از توان کارشناسان خود و جذب سرمایه گذاران توانمند داخلی موجب رونق، توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق شد. 

ایمپاسکو با نگاه بومی سازی تجهیزات، استفاده و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را هدف گذاری کرد که با استعانت از خداوند متعال در موارد متعدد منتج به نتایج خوبی شد. این موفقیت‌ها به مدد رهنمودهای مقام معظم رهبری، کار جهادی و تلاش همه جانبه همکاران عزیز، سرمایه گذاران و مجریان متعهد در ایمپاسکو حاصل شد که ضمن تشکر، دست آنها را برای ادامه مسیر در سال جدید می‌فشارم.

ما مصمم هستیم تا در سال ۱۴۰۳ که به نام «جهش تولید با مشارکت مردمی» نام‌گذاری شده در سایه الطاف پروردگار متعال با عزمی دو چندان و پرتوان، قدم در راه توسعه معادن و صنایع معدنی کشور برداریم و اخبار خوش و امیدبخش آن را به اطلاع همگان برسانیم.

در پایان فرا رسیدن عید سعید باستانی را تبریک تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان برای همگان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.

پاینده باشید

خدایار کریم نژاد

 

دیدگاهتان را بنویسید