251976

حضور مدیران و پرسنل شرکت آلومینا در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران

دنیای معدن: همزمان با یوم الله 12 فروردین، سالروز جمهوری اسلامی ایران، مدیران و همکاران شرکت آلومینای ایران در مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در محل میدان شهید والامقام شهید برونسی مجتمع حضور یافتند.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مقصودی، با تبریک روز جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) به تبیین اهمیت روز ۱۲ فروردین و نقش امام (ره) و مردم در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

 

 

دکتر مقصودی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بیان نمودند: "حفظ و تداوم این نظام، مرهون خون شهدا و ایثارگری های ملت ایران است."

در ادامه، مهندس حیدر، مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران، ضمن تبریک سال نو، دوازدهم فروردین 58 را سرآغاز دستیابی مردم ایران، به استقلال و آزادی برشمردند و ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، با توجه به اهمیت تولید وفق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، «جهش تولید با مشارکت مردم» را، در گرو همت و تلاش همه کارکنان و ذی نفعان شرکت دانستند. 

در پایان این مراسم، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیران و همکاران شرکت آلومینای ایران به اهتزاز درآمد و حضار با قرائت سرود ملی، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

IMG_2118

دیدگاهتان را بنویسید