249852

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد

دنیای معدن: هدف از برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات، خدمات و توانمندی‌های داخلی کشور به مسئولین، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور به منظور مصون‌سازی، امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای آمادگی زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی می باشد.

به گزارش دنیای معدن، در این نمایشگاه، تمرکز بر توسعه دانش، فناوری و تولید محصولات و خدمات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات تخصصی بومی در حوزه‌های تخصصی پدافند غیرعامل نظیر پدافند سایبری، پدافند الکترونیک، پدافند زیستی، پدافند شیمیایی، پدافند پرتوی، پدافند کالبدی، پدافند فضایی، پدافند مردم‌محور و پدافند اقلیم در شرایط تحریم همه جانبه و جنگ نابرابر اقتصادی است.

IMG_20231224_060832_485

گفتنی است، این نمایشگاه با حمایت از تمامی حوزه‌های تخصصی پدافند غیرعامل تا پنجم دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران جهت بازدید علاقمندان فعال می باشد.

همچنین، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نمایشگاه مذکور از غرفه ایمیدرو و غرفه شرکت آلومینای ایران بازدید نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید