249611

دکتر شه بخش مدیر عامل شرکت آلومینای بعنوان مدیر برتر و ارزش آفرین کشور انتخاب شد

دنیای معدن: در سومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور در خلاقیت و نوآوری کسب و کار از شرکت آلومینای ایران و مدیرعامل این شرکت تقدیر گردید.

به گزارش دنیای معدن از روابط‌عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران سومین اجلاس سراسری مدیران برتر و ارزش آفرین با رویکرد تجلیل از مدیران ارشد واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی با همکاری وزارت صمت، معاونت‌ علمی ریاست‌جمهوری، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اتاق بازرگانی صنایع، سازمان توسعه و تجارت ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور مدیران و فعالان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

photo_2023-12-12_13-47-55

در این اجلاس از دکتر عبدالله شه بخش به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین ایران تقدیر بعمل آمد.

‌محورهای ارزیابی سومین اجلاس؛ خلاقیت و نوآوری، قابلیت تجاری سازی و خلق ثروت ، ‌اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها و توسعه کسب و کار در فضای داخلی و بین‌المللی بوده است.

در این اجلاس کارشناسان و اساتید حوزه مدیریت و اقتصادی به بیان راهکارهای نوین در ایجاد تحول در کسب و کار پرداخته و راه های جدید توسعه کار آفرینی را تشریح نمودند.

گفتنی است آقای مهندس جلالی معاونت برنامه ریزی، فناوری و توسعه شرکت آلومینای ایران به نمایندگی، تندیس و تقدیر نامه این اجلاس را دریافت نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید