249238

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

دنیای معدن: روز گذشته مورخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای مدیران شرکت با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران این مجموعه برگزار گردید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، در ابتدای این جلسه مهندس حیدر مدیر مجتمع ضمن عرض خیر مقدم به سایر همکاران و تبریک هفته بسیج، گزارشی از موارد و پیگیری های انجام شده مصوبات  جلسه قبل را بیان نمودند، در ادامه گزارش برنامه ها و پروژه های هر حوزه که توسط واحد PMO  ماهانه تهیه و پایش می شود مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از مدیران موارد تکمیلی را بیان نمودند.

در این جلسه دکتر شه بخش، مدیر عامل شرکت آلومینای ایران نیز ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات همکاران، مواردی را در خصوص تامین سوخت مورد نیاز  شرکت و همچنین پیمانکاری های زیر مجموعه در مدت باقیمانده تا شروع فصل سرما بیان داشتند. ایشان همچنین در ادامه، نسبت به ارائه به موقع و دقیق اطلاعات و آمارهای مورد نیاز به واحد برنامه ریزی جهت تهیه گزارشات تاکید و بیان نمودند، اطلاعات امروز باید بروز، دقیق و به موقع تهیه شود تا بتوان از آن در تصمیم گیری ها به نحو صحیح و مطلوب استفاده گردد.

دکتر شه بخش همچنین گفت: طرح های توسعه ای در شرکت آلومینای ایران بسیار امید بخش می باشد و با تکمیل و در مدار قرار گرفتن این پروژه ها شاهد افزایش بهره وری خواهیم بود و تاکید نمودند پیگیری های لازم جهت انجام و اتمام کارهای باقیمانده پروژه‌ های توسعه ای صورت گیرد.

ایشان همچنین نسبت به برنامه ریزی و مدیریت ضایعات در شرکت مواردی را بیان نمودند.

خاطر نشان میگردد در این جلسه  از زحمات آقایان: خلیل علیزاده، ابوذر عباس آباد عربی، میلاد حسینی، مهدی اشکانی و مهدی مرادی، همکارانی که در جهت رفع مشکل سیستم های اتوماسیون صنعتی تلاش نموده بودند با اهدا لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید