232579

در مراسم معرفی مدیرعامل جدید مطرح شد

تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد

دنیای معدن: تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با حضور اعضای هیات‌مدیره این شرکت و هیاتی از مدیران ارشد گروه مپنا، مدیران و نمایندگان کارکنان شرکت المهدی در محل سالن اجتماعات این شرکت در بندرعباس برگزار و ضمن تقدیر از اقدامات «حمید مهتدی»، «محمدرضا قاسمی» به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم رئیس هیات‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به دوران پر‌فرازونشیب این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون، ورود مپنا را سبب رونق این کارخانه عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون قریب به ۴۰ ماه از آن روز می‌گذرد و همه‌ ارکان آلومینیوم المهدی با فعالیت شبانه‌روزی و مدیریت صحیح بحران را پشت‌سر گذاشتند و شرکت را به نقطه‌ قابل قبولی رساندند.

محمدرضا موثقی‌نیا تولید  حداکثری و کیفی را از ویژگی‌های یک کارخانه متعالی خواند و اضافه کرد: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد و با پیروی از اصول فروش هوشمند و با پایش قیمت‌ها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند.

وی در ادامه بر توسعه‌ زیرساخت‌ها تاکید و اظهار کرد: زنجیره تولید همگام با فناوری روز و با نگاهی به آینده باید توسعه یابد و برای رسیدن به بهره‌وری و سوددهی بیشتر نیازمند همراهی و تلاش روزافزون کارکنان هستیم.

رئیس هیات‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی پرهیز از حواشی را عنصری کلیدی خواند و بیان کرد: از همه می‌خواهم که در نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها و تجهیزات دقت لازم را داشته باشند و تمرکز خود را به کار بهره‌ورانه معطوف سازند.

سپس محمدرضا قاسمی، مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم ضمن اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر گروه مپنا در کشور و منطقه گفت: مپنا در برخی حوزه‌های عملیاتی در سطح جهانی است و در شاخص‌های بین‌المللی در رتبه‌های بالایی قرار دارد، امیدواریم بتوانیم توسعه و رشد شرکت آلومینیوم المهدی را در سال‌های آینده سرعت بخشیم. قاسمی نیروی انسانی را ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه خواند و تصریح کرد: یک مجموعه اقتصادی و صنعتی بدون نیروهای متخصص، مخلص، صادق، دلسوز، متعهد، پویا و با تفکر خلاق هرگز نمی‌تواند به مقاصد خود برسد، بنابراین رکن اصلی المهدی ارتقای کارکنان در تمامی سطوح‌ شغلی است.

وی بر بهبود معیشت و رضایتمندی کارکنان تاکید و اظهار کرد: حرکت به سمت تعالی سازمانی، افزایش بهره‌وری، بهبود شاخص‌ها در کیفیت و کمیت و استفاده بهینه از منابع سازمان به انتفاع همه‌جانبه‌ سهامداران و همچنین اجتماع منجر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار در المهدی سبب ارتقای شاخص‌های اجتماعی منطقه می‌شود و سطح جامعه را در ابعاد مختلف ارتقا خواهد داد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید