230633

مدیر عامل شرکت آلومینای ایران اعلام کرد:

رشد 2 برابری شاخص های تولید و فروش با افزایش بهره وری نیروی انسانی

مدیر عامل شرکت آلومینای ایران اعلام کرد: شاخص های سود، فروش، اشتغال و تنوع تولید این شرکت طی سال های اخیر، با افزایش بهره وری نیروی انسانی بیش از 2 برابر رشد کرده است.

به گزارش دنیای معدن، تورج زارع در هشتمین جایزه ملی بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران ضمن بیان این مطلب گفت: افزایش تولید، فروش، عملیات اکتشافی و توسعه در شرکت آلومینای ایران به دلیل توجه به نیروی انسانی و در قالب کار تیمی صورت گرفته است.

وی افزود: رشد شاخص ها در شرایطی انجام شده است که این شرکت دارای 2 کارخانه است و نیروی انسانی از 2200 نفر به 4000 نفر رسیده است.

به گفته وی، طرح های توسعه ای در همه بخش های شرکت از جمله حوزه معدن و کارخانه تولید آلومینا و زیرساخت‌ها در حال انجام است و در سال آینده بخش های از طرح های بهره وری و توسعه واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آلومینای ایران خاطرنشان کرد: حفاری های اکتشافی نیز در این شرکت، از ۲ هزار متر سال های پیشین به ۲۰ هزار متر رسیده است.

وی افزود: در گذشته، طرح تولید آلومینیوم جاجرم نیمه کاره و با مشکلات تامین ارز و ریال مواجه بود که خوشبختانه با تلاش و همت نیروی انسانی افتتاح شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید