221633

گردهمایی مدیران HSE کارخانجات تولید شمش آلومینیوم کشور در "شرکت مجتمع آلومینیم جنوب (سالکو)"

واحد HSEE سالکو لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد

دنیای معدن/ محبوبه ناطق- واحد "HSEE" آلومینیوم جنوب (سالکو) در ممیزی عملکرد سال ۱۳۹۹ با بیشترین جهش امتیاز در بین واحدهای "اچ اس ای" شرکتهای تابعه ایمیدرو مقام چهارم را به دست آورد و تندیس و لوح تقدیر را از مدیر "اچ اس ای" سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای معدن، علی سامانی مدیر HSEE آلومینیوم جنوب (سالکو) با بیان این مطلب گفت: تمامی مدیران "اچ اس ای" کارخانجات آلومینیوم ایران یعنی ایرالکو، آلومینای جاجرم، آلومینیوم المهدی به میزبانی آلومینیوم جنوب طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) در محل این کارخانه حضور دارند.

وی افزود: آنها ضمن بازدید از ایستگاه‌های کاری سالکو، جلسات تخصصی در زمینه اچ اس ای صنایع آلومینیوم برگزار کرده و مشکلات و موانع و موارد مرتبط با صنعت آلومینیوم را در حوزه های بهینه سازی انرژی، ایمنی و محیط زیست را مورد بررسی قرار می‌دهند.

سامانی اضافه کرد: در جلسه امروز آقای دکتر ولدخانی مدیر اچ اس ای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی بر اساس استانداردهای تعریفی آن سازمان در ممیزی عملکرد شرکت‌‌ها، شرکت آلومینیوم جنوب را حائز رتبه چهارم بهترین عملکرد در میان شرکت‌های تابعه شناخت و لوح تقدیر و تندیس به سالکو اهدا نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید