205142

پیام دکتر مستقیمی مدیرعامل محترم مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت روز جهانی کارگر

دنیای معدن -11 اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی است تا نام بلند همتانی که با کار و تلاش ، چشمه سار سازندگی را زلالی بخشیده اند ، یادآوری کنیم . آنان که با تکیه بر کوشش و تلاش مداوم تمدن را ساخته اند .

آنان که بزرگان دین و آیین بر دستان شان بوسه زده اند و برای تمجید از مقام والای آنان خداوند را نیز کارگر خطاب کرده اند . بی تردید در هر جامعه ای گردش چرخ های تولید و آفرینش ارزشهای اقتصادی مدیون کار و تلاش این قشر بی ادعا است . عزیزانی که در سخت ترین شرایط با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی و جایگاه والای خود به چیزی جز حراست از سنگرهایشان در جهاد اقتصادی نمی اندیشند . چرخ های اقتصاد کشور و پویایی و نشاط آن مرهون تلاش کارگران عزیز است که شریف ترین ، پاکدامن ترین و سخت کوش ترین اقشار جامعه هستند . حرکت دست و بازوی آنان است که چرخ های اقتصاد کشور را به گردش در می آورد و رمز عمل به تولید ملی نهفته در همت کارگران عزیز و خدوم است .
اینحانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همکاران ارجمند و خانواده گرامی ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم .

محمد مهدی مستقیمی

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

پیام دکتر مستقیمی مدیرعامل محترم مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت روز جهانی کارگر

دیدگاهتان را بنویسید