252218

خبر خوب برای نکونام: بازگشت یک ستاره به ترکیب استقلال برای دیدار حساس

دنیای معدن: در دقیقه سوم بازی آلومینیوم اراک و استقلال، میلاد فخرالدینی با کارت زرد از سوی رضا عادل مواجه شد تا بازی آبی‌ها برابر شمس‌آذر قزوین را از دست بدهد. جواد نکونام حالا خوش‌شانس است که او شرایط بازی پیدا کرده و می‌تواند در دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین حضور داشته باشد.

صالح حردانی برای بازی با شمس‌آذر قزوین، در دسترس جواد نکونام است.

 

به گزارش دنیای معدن، صالح حردانی در فیفادی گذشته به تیم‌ملی ایران دعوت شد و برابر ترکمنستان هم بازی کرد اما پس از بازگشت به استقلال، در تمرینات آبی‌ها مصدوم شد تا چند هفته‌ای از مستطیل سبز دور باشد. حالا باتوجه به گذشت 2 هفته و بهبود مصدومیت این بازیکن و البته محرومیت میلاد فخرالدینی، باید شاهد حضور دوباره حردانی در سمت راست خط دفاعی استقلال باشیم.

 

مصدومیت بدموقع

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک تاکید کرد در گفت‌وگویی که با صالح حردانی داشته، دفاع راست استقلال به او گفته در تمرین دوم استقلال بعد از فیفادی، شوتی زده که باعث آسیب دیدگی‌اش شده است. صالح حردانی در مقطع مهمی از فصل مصدوم شد و آبی‌ها شانس آوردند که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم، میلاد فخرالدینی را از آلومینیوم اراک جذب کردند تا حداقل یک جانشین برای پست دفاع راست در لیست استقلال وجود داشته باشد.

 

صالح حردانی در 2 بازی استقلال برابر مس رفسنجان و آلومینیوم اراک غایب بود اما استقلال باز هم در این دو دیدار شکست نخورد و از 6 امتیاز ممکن، 4 امتیاز کسب کرد.

 

بازگشت در بازی با شمس آذر قزوین

 

صالح حردانی قرار بود در بازی با آلومینیوم اراک در دسترس باشد اما این اتفاق رخ نداد تا حضور دوباره ستاره خوزستانی استقلال به هفته‌های آینده موکول شود. در دقیقه سوم بازی آلومینیوم اراک و استقلال، میلاد فخرالدینی با کارت زرد از سوی رضا عادل مواجه شد تا بازی آبی‌ها برابر شمس‌آذر قزوین را از دست بدهد. جواد نکونام حالا خوش‌شانس است که صالح حردانی شرایط بازی پیدا کرده و می‌تواند در دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین حضور داشته باشد.

 

ممکن است سرمربی استقلال روی حردانی ریسک نکند و با چینش متفاوتی وارد زمین شود اما بعید است که جواد نکونام در چند هفته باقی‌مانده لیگ برتر، با تمام قوای خود در مسابقات شرکت نکند و ظاهرا زمان بازگشت صالح حردانی به ترکیب اصلی استقلال فرارسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید