251387

این بازیکن در آستانه پیوستن به "استقلال" قرار گرفت

دنیای معدن: احتمال دارد استقلال در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب یکی از بازیکنان مد نظر نکونام موفق شده و این بازیکن از بازی با مس به جمع آبی پوشان اضافه شود.

به گزارش دنیای معدن، دو بازیکنی که کادر فنی تیم استقلال روی جذب آن تاکید داشت یکی فرشید باقری و دیگری محمد حسین اسلامی بود. باشگاه مس برای صدور رضایتنامه فرشید باقری خواهان به خدمت گیری زبیر نیک نفس و امیر ارسلان مطهری شده بود اما جذب محمد حسین اسلامی بدون شرط و شروط است و باشگاه استقلال تنها باید بند فسخ قرارداد این بازیکن را فعال کند که پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه ذوب آهن است.

 

خبرمرتبط: ذوب آهن تکلیف انتقال اسلامی و محمدی به استقلال و پرسپولیس را در آستانه پایان نقل و انتقالات روشن کرد

 

گفته می‌شود از آنجایی که باشگاه استقلال در فاز تهاجمی جلال الدین ماشاریپوف را بخدمت گرفته، حالا به طور جدی تلاش می‌کند فرشید باقری را به عنوان هافبک به ترکیب اضافه کند. مذاکرات بین باشگاه استقلال و باشگاه مس جدی شده و هیچ بعید نیست در ساعات آینده به یک نتیجه ی مثبت منجر شود. باشگاه استقلال احتمالا برای بخدمت گیری فرشید باقری احتمالا باید زبیر نیک نفس و مقداری پول به حساب باشگاه مس واریز کند. باشگاه پرسپولیس با پرداخت ۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه مس حمید خدابنده لو را از  این تیم به خدمت گرفت.

 

گفته می‌شود باشگاه استقلال خیلی مایل به جذب محمد حسین اسلامی که بازیکن زیر ۲۳ سال به شمار می‌رود با رقمی ۱۵ میلیارد تومان برای رضایتنامه نیست.

 

نقل و انتقالات زمستانی ۷ اسفند یعنی یک روز پیش از بازی استقلال – سپاهان به پایان می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید